Translate Into

Pākistān Kī Naẓariyātī Asās, Nifāz-e-Sharīٴat Aur Madīnah Kī Islāmī Riāsat

Pākistān Kī Naẓariyātī Asās, Nifāz-e-Sharīٴat Aur Madīnah Kī Islāmī Riāsat
Rs.0.00
Rs.600.00
ISBN:
10: 978-969-448-799-1
Category:
Language:
Urdu
No. of Pages:
248
Binding:
Paperback
Description:

پاکستانی عوام سے ملک کے اساسی نظریہ اور مطلوبہ نظام کے بارے میں سوال کیا جائے تو رائے عامہ کے جائزوں میں عوام کی اکثریت اسلام کو اساسی نظریہ اور شریعت کو مطلوبہ نظام قرار دیتی رہی ہے ۔ اس کے باوجود اس حقیقت کا اعتراف کیے بغیر نہیں رہا جا سکتا کہ اس معاملہ میں پیش رفت بہت تھوڑی اور سست رفتار رہی ہے۔ جو پیش رفت ہوئی بھی ہے وہ اتار چڑھاؤ کا شکار رہی ہے۔ اس تناظر میں مستقبل میں کسی بھی پیش رفت کے لیےایک اہم کام ان سوالات ، غلط فہمیوں اور اس سے بھی آگے بڑھ کر ان غلط بیانیوں کا جواب دینا ہے جو بعض نام نہاد دانشوروں کی جانب سے اس موضوع پر پیدا اور بیان کی جاتی رہی ہیں۔
پروفیسرخورشید احمد کے مضامین کا زیرِنظر مجموعہ ان دونوں ضروریات کے حوالہ سے ایک اہم خدمت ہےاور یوں پاکستان کے لیے بہت ہی بنیادی پالیسی مباحث سے متعلق مضامین پر مشتمل ہے۔ کتاب میں شامل ہر مضمون کا اپنا ایک سیاق و سباق ہے ۔لیکن ان تمام کا مرکزی عنوان پاکستان کی نظریاتی اساس کو مضبوط بنانے اور عملی زندگی میں اس کے اطلاق کے لیے سیاسی و قانونی جدوجہد ہے۔ یوں یہ تمام مضامین ایک جانب اس جدوجہد کے دوران گزشتہ سالوں کے اہم تاریخی حقائق کو جمع کر دیتے ہیں اور دوسری جانب مستقبل میں پاکستان کی نظریاتی اساس کے حوالہ سے سیاسی و سماجی اور دستوری و قانونی دائروں میں جدوجہد کے لیے مفید رہنمائی فراہم کرتے ہیں۔ افکار خورشید کے عنوان سے آئی پی ایس نے پروفیسر خورشید احمد کی تقاریر اور مضامین پر مشتمل کتب کی جو سیریز شروع کی ہےیہ اس سلسلہ کی پہلی کتاب ہے۔ اس سیریز کی درج ذیل چھ اور کتب بھی شائع کی گئی ہیں۔
(۲-3) دہشت گردی کے خلاف جنگ،پاک امریکہ تعاون اور اس کے اثرات ]جلد اول، جلددوم[ (۴)اسلام اور مغرب کی تہذیبی و سیاسی کشمکش (5) آئین- اختیارات کا توازن اور طرزِ حکمرانی (6) پاکستانی معیشت کی صورتحال: مسائل ،اسباب اور لائحہ عمل (7) آئین پاکستان: انحرافات اور بحالی کی جدوجہد

• Publisher: IPS Press